מאת: עו"ד שני שלנגר-מור
עורכי דין יקרים, אז אם לא פעם נתקלתם בקונפליקט הבא, המאמר הזה הוא רלבנטי עבורכם:
יש לי כרגע לו"ז צפוף ועומס של כתיבת כתבי טענות בתיק משפטי קיים ומאידך, פונים אליי לקוחות חדשים ואני רוצה לקיים פגישות ייעוץ ולייצר הזדמנויות להגדלת היקף מעגל הלקוחות אבל .......
⌚ אין לי זמן...
💰 לא רוצה לבצע השקעות כספיות ארוכות טווח בהעסקת עובד/ת קבוע/ה (חדש/נוסף).
🤔 העסקת עובד קבוע לא בהכרח מתאימה להיקף פעילות המשרד שלי.
⏳ איתור עובד/ת מתאים הינו תהליך המצריך זמן שאין לי כרגע (פרסום, ריאיונות, הסתגלות וכו').
אז, "בזכות" מגיפת הקורונה הבנו שאנחנו יכולים להיות גמישים ולהתאים עצמנו לתנאי מציאות משתנים. סיוע והפחתת עומס עבודה לא חייב להיות באמצעות העסקת עובד קבוע במשרד כל ימות השבוע. זה לא בהכרח מתאים ונכון, היות ולכל עסק יש צרכים אחרים ולכן, השירות שאני מעניקה מספק פיתרון מתאים בעל יתרונות רבים ומה הם היתרונות??
חיסכון בעלויות מעביד.
✅ חיסכון בזמן ועלויות כספיות עבור איתור עובד (פרסום, ראיונות, חפיפה, הסתגלות וכיוצ"ב).
✅ פיתרון מיידי להפחתת עומס.
✅ התנהלות כלכלית מבוקרת המותאמת לצרכי המשרד.
✅ שירות "גמיש", ללא התחייבות, המותאם לצרכי המשרד המשתנים ולהיקף הפעילות.
✅ פינוי זמן מיידי לפגישות, דיונים, פרסום העסק והגדלת מעגל הלקוחות.
✅ אפשרות לביצוע עבודת הכתיבה במשרד הלקוח כמו עובד שכיר.
✅ שירות ממוקד, מקצועי ויעיל.
אז חבריי המלומדים, זה הזמן להתנהל נכון, שירות כתיבה משפטית מספק לבעיית עומס הכתיבה פיתרון.